1 Kasım 2007 Perşembe

Özgeçmişim / My Bio

Adım Mustafa Eren Sakarya. 1984 yılında İstanbulun şişli ilçesinde doğdum. İlk öğrenimimi sırasıyla Kazım Karabekir İlköğretim Okulu ve İstanbul St.Joseph Fransız Lisesinde tamamladım. Kartal Burak Bora Anadolu Lisesi'nden 2003 yılında mezun oldum. Anadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesi İletişim Bölümü son sınıf öğrencisiyim. Eskişehir 222 park ta organizasyonda, Cumhuriyet Gazetesinde spor muhabiri olarak çalıştım. yaptığım 3 haber ve çektiğim bir fotograf gazetede çalıştığım süre boyunca yayınlandı. Ayrıca 2006 Fransa Bisiklet Turu ile ilgili çevirileri yaptım. İlgi alanlarım spor ve müziktir. 1997-2002 yılları arası Beşiktaş, Marmara Koleji, Fenerbahçe ve İstanbul DSİ gibi takımların altyapılarında lisanslı olarak basketbol oynadım. 2004 senesinden beri bateri çalmaktayım. Cd, kaset ve plak arşivi yapmaktayım. İyi derece Ingilizce ve Fransızca bilmekteyim.

My name is Mustafa Eren Sakarya. I was born in Şişli/ İstanbul in 1984. Firstly, I studied at Kazım Karabekir Primary school and İstanbul St.Joseph French High school. I graduated from Kartal Burak Bora Anatolian High School. Now Im studying in Anadolu University, Communication Sciences Faculty, Communication Department. This is my last year at University. I worked in "222 park" and "Cumhuriyet Gazetesi". In Cumhuriyet Gazetesi, I worked as a sport journalist. 3 of my news and 1 of my photos was published while I was working. However, I did translations from French to Turkish the news about "La Tour De France". I m interested in sport and music. Between 1997 - 2002 years, I played basketball in several clubs like Beşiktaş, Marmara Koleji, Fenerbahçe and İstanbul DSİ in U-18 teams as a professional player. I have been playing drums since 2004. I'm a collector of cd, tape, 12",7", and picture lps. I can speak English and French intermediate level.

Hiç yorum yok: